Konsultanci i trenerzy

Zbigniew Turliński

Menedżer, Trener i Mentor – szkoli oraz doradza w wielu polskich oraz międzynarodowych firmach i korporacjach.

Menedżer marketingu handlowego z doświadczeniem w pracy na różnych stanowiskach w międzynarodowych koncernach FMCG. Swoją karierę w handlu i sprzedaży rozpoczynał od funkcji Przedstawiciela Handlowego, poprzez Area Sales Managera, następnie Regionalnego Kierownika Sprzedaży, aż po funkcję National Key Account Managera. Jako Manager działu Marketingu Handlowego prowadził wiele działań o charakterze projektowym, jak wprowadzenie systemu CRM, projekty merchandisingowe związane z ekspozycją produktów, projekty organizacyjne (National Sales Conference), projekty informatyczne EDI, identyfikację i wprowadzenie procesów Trade Marketingowych powodujących wyższą efektywność prowadzenia działań przez Field Force.

Od 2010 roku przez 4 lata prowadził zajęcia, jako Trener Prowadzący w projektach otwartych (Akademia Sprzedaży; Akademia Trenerów Sprzedaży), a także w większości projektów skierowanych do klientów firmowych jak na przykład GetIn Noble Bank, Towarzystwo Ubezpieczeniowe Europa, Energa Obrót, Energa Oświetlenie, DSV, Willson & Brown, Case IH / Steyr, MS Services, Podlaskie Centrum Papieru, Krakowski Bank Spółdzielczy, Forte Sweden, Agrecol, Komandor, Verona, Hutchinson, Balex Metal, Auchan i innych, projektując szkolenia, prowadząc je i współpracując, jako Coach Sprzedaży.

Wykształcenie Zbigniewa z jednej strony wspiera Marketing i Zarządzanie Przedsiębiorstwem (studia wyższe i studia podyplomowe), a z drugiej daje podstawy do szkolenia ludzi. Ukończył Akademię Trenerów Sprzedaży, gdzie nabył kompetencje trenerskie i szkoleniowe. Jest akredytowanym trenerem metodyki Insights Discovery(R), a także posiada Certyfikat Prince2 Foundation(R). W projektach, które prowadzi Zbigniew teoria spotyka się z praktyką i wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą w branży FMCG.

Zbigniew jest energetycznym mówcą, który zaraża optymizmem oraz energią słuchaczy porywając ich wartością merytoryczną oraz praktyczną przekazywanych informacji. W projektach, które prowadzi teoria spotyka się z praktyką i jego wieloletnim doświadczeniem pracownika korporacji.