Konsultanci i trenerzy
Zbigniew Turliński
Menedżer, Trener i Mentor – szkoli oraz doradza w wielu polskich oraz międzynarodowych firmach i korporacjach.
Menedżer marketingu handlowego z doświadczeniem w pracy na różnych stanowiskach w międzynarodowych koncernach FMCG. Swoją karierę w handlu i sprzedaży rozpoczynał od funkcji Przedstawiciela Handlowego, poprzez Area Sales Managera, następnie Regionalnego Kierownika Sprzedaży, aż po funkcję National Key Account Managera. Jako Manager działu Marketingu Handlowego prowadził wiele działań o charakterze projektowym, jak wprowadzenie systemu CRM, projekty merchandisingowe związane z ekspozycją produktów, projekty organizacyjne (National Sales Conference), projekty informatyczne EDI, identyfikację i wprowadzenie procesów Trade Marketingowych powodujących wyższą efektywność prowadzenia działań przez Field Force.
Od 2010 roku przez 4 lata prowadził zajęcia, jako Trener Prowadzący w projektach otwartych (Akademia Sprzedaży; Akademia Trenerów Sprzedaży), a także w większości projektów skierowanych do klientów firmowych jak na przykład GetIn Noble Bank, Towarzystwo Ubezpieczeniowe Europa, Energa Obrót, Energa Oświetlenie, DSV, Willson & Brown, Case IH / Steyr, MS Services, Podlaskie Centrum Papieru, Krakowski Bank Spółdzielczy, Forte Sweden, Agrecol, Komandor, Verona, Hutchinson, Balex Metal, Auchan i innych, projektując szkolenia, prowadząc je i współpracując, jako Coach Sprzedaży.
Wykształcenie Zbigniewa z jednej strony wspiera Marketing i Zarządzanie Przedsiębiorstwem (studia wyższe i studia podyplomowe), a z drugiej daje podstawy do szkolenia ludzi. Ukończył Akademię Trenerów Sprzedaży, gdzie nabył kompetencje trenerskie i szkoleniowe. Jest akredytowanym trenerem metodyki Insights Discovery(R), a także posiada Certyfikat Prince2 Foundation(R). W projektach, które prowadzi Zbigniew teoria spotyka się z praktyką i wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą w branży FMCG.
Zbigniew jest energetycznym mówcą, który zaraża optymizmem oraz energią słuchaczy porywając ich wartością merytoryczną oraz praktyczną przekazywanych informacji. W projektach, które prowadzi teoria spotyka się z praktyką i jego wieloletnim doświadczeniem pracownika korporacji.
Sławomir Hybsz
Charyzmatyczny lider z branży FMCG/B2B/B2C z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym w środowisku międzynarodowym i lokalnym, procesach restrukturyzacji oraz sprzedaży i marketingu.
Sławomir Hybsz, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Łodzi, rozpoczął karierę z początkiem lat 90-tych w spółce British American Tobacco Polska (BAT). Współpracował z Działami marketingu, finansów, produkcji i personalnym, obejmując stanowisko Dyrektora Sprzedaży i członka Top Team BAT Polska, a w roku 2006 – Dyrektora Generalnego BAT na obszar 4 rynków europejskich.
W latach 2008 – 2010 pracował w spółce LYRECO Polska S.A. na stanowisku Dyrektor Zarządzający/Prezes Zarządu, a w roku 2011 dołączył do zespołu polskiego Holdingu KONSALNET S.A., pełniąc funkcję Vice Prezesa, członka Zarządu i Dyrektora Handlowego w jego 3 spółkach. Non Executive Director, Dyrektor Handlowy w Brytyjsko – Polskiej spółce IQFM Ackermann. Posiada wieloletnie doświadczenie i szczegółową wiedzę w zakresie zarządzania strategicznego, sprzedaży i marketingu, w procesach restrukturyzacyjnych, doradczych i szkoleniowych oraz z poziomu Rad Nadzorczych. Wiceprzewodniczący Komisji Sportu i Turystyki Business Centre Club.
Bezpośrednio kierował i rozwijał departamenty Sprzedaży i Marketingu, Finansów, HR, Logistyki, Customer Service, IT, Security i EHS. Prowadził wiele projektów w Polsce i za granicą kraju, związanych z optymalizacją działania procesów sprzedaży, dystrybucji i logistyki, kierując pracą zespołów międzynarodowych. Blisko współpracował z zakładami produkcyjnymi w zarówno w Polsce jak i w krajach ościennych.
Zdobył doświadczenie w zarządzaniu zmianą, prowadząc restrukturyzacje działań na Bałkanach, co doprowadziło do znaczącego zwiększenia zyskowności BAT w tej części Europy, uczestniczył w połączeniu Spółek Rothmans International i British American Tobacco na rynku polskim, wprowadził wiele innowacyjnych działań w spółce LYRECO w 2009 roku bezpośrednio przyczyniając się do utrzymania zyskowności przedsiębiorstwa w czasie spowolnienia wzrostu gospodarczego w kraju.
W czasie kariery zawodowej wielokrotnie szkolił i rozwijał podległe zespoły Managerskie, uczestniczył w panelach dyskusyjnych dotyczących rozwoju pracowników, przywództwa, zarządzania talentami w organizacji, będąc również zapraszanym na wykłady dla studentów.