Przykładowe programy
Poniżej prezentowane bloki są przykładami programu szkoleniowego, możliwego do zrealizowania w konkretnej firmie, w formie kilku szkoleń tematycznych. Poszczególne dwudniowe moduły szkoleniowe koncentrują się na szczegółowych potrzebach rozwoju i wzmacniania kompetencji, a razem tworzą jednolitą całość będącą kompendium wiedzy z zakresu zdefiniowanych potrzeb organizacji.
Tworząc projekt szkoleniowy, w oparciu o zdefiniowany blok programowy, zapewniamy organizacji, że poszczególne szkolenia będą do siebie pasowały, a wiedza merytoryczna będzie spójna z zawartością całego projektu. Blok programowy może się składać z zaproponowanych modułów tematycznych lub też może być ułożony z innych, dodatkowych szkoleń będących w ofercie firmy Turliński Management i dostosowanych do konkretnych bieżących lub planowanych potrzeb organizacji.
1. ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
Komunikacja interpersonalna
- W oparciu o metodykę Extended Tools ®
- Profile osobowości uczestników
- Personalne plany rozwoju kompetencji komunikacyjnych
- Zrozumienie i umiejętność rozpoznawania schematu zachowań innych
Cała Naprzód 1
- Budowanie relacji z klientem
- Nowoczesny model sprzedaży zorientowany na potrzebach Klienta
- Badanie potrzeb Klienta i prezentacja oferty
- Obiekcje, zastrzeżenia i finalizacja transakcji
Cała Naprzód 2
- Moje przekonania na temat sprzedaży
- Stres w sytuacji handlowej
- Techniki negocjacyjne kupców
- Strategie sprzedażowe
Cała Naprzód 3
- Różnice pomiędzy manipulacją, a etycznym wywieraniem wpływu
- Trudne sytuacje w relacji z Klientami
- Przekazywanie „Złych” wiadomości i zarządzanie reklamacjami
- Wykorzystanie wątpliwości w procesie zakupowym
Negocjacje
- Pożądane cechy negocjatora
- Strategie i techniki negocjacyjne
- Socjotechniki manipulacyjne w negocjacjach
- Przygotowanie do negocjacji – BATNA, WATNA
Prezentacje Publiczne
- Sprzedaż poprzez targi i prezentacje dla dużych grup prospektów
- Zasady i struktura skutecznej prezentacji
- Język korzyści wspierający argumentację
- Metody radzenia sobie ze stresem podczas wystąpień publicznych
Negocjacje dla KAM’ów
2. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM
Szkolenia sprzedażowe
- Komunikacja interpersonalna
- Cała Naprzód 1, 2, 3
- Negocjacje
- Wystąpienia publiczne
Warsztat managera sprzedaży
- Etapy rozwoju zespołu
- Strategie działania wobec pracowników w różnych fazach rozwoju
- Podstawowe narzędzia managerskie w pracy z zespołem
- Rola motywacji w zarządzaniu zespołem
Przywództwo
- Manager vs. Leader
- Style Zarządzania
- Sytuacyjne Przywództwo
- Bariery i zagrożenia
Coaching managerski
- Obserwacja w czasie wykonywania czynności służbowych
- Rozmowa coachingowa
- Tworzenie arkuszy obserwacyjnych dopasowanych do potrzeb organizacji
- Proces coachingowy jako stałe narzędzie rozwoju kompetencji pracowników
3. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
Podstawy Zarządzania Strategicznego
- Wizja i Misja
- Rola Managera
- Company Plan
- QPR – Kwartalny Przegląd Wyników
Przywództwo
- Manager vs. Leader
- Style Zarządzania
- Sytuacyjne Przywództwo
- Bariery i zagrożenia
Zarządzanie Zmianą
- Etapy wprowadzania zmian
- Bariery i sposoby radzenia sobie z nimi
- Kaskadowanie informacji w procesie wprowadzania zmian
- Wzmocnienie zaangażowania pracowników w proces zmian
Zarządzanie Projektami Biznesowymi
- W oparciu o uznane metodyki projektowe
- Fazy prowadzenia projektu
- Role i odpowiedzialności – zaangażowanie pracowników
- Gotowy zarys rzeczywistych, planowanych projektów biznesowych
Komunikacja
- Komunikacja Interpersonalna
- Konflikt w organizacji
- Zarządzanie Zmianą
- Wystąpienia publiczne
4. KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI
Komunikacja interpersonalna
- W oparciu o metodykę Extended Tools ®
- Profile osobowości uczestników
- Personalne plany rozwoju kompetencji komunikacyjnych
- Zrozumienie i umiejętność rozpoznawania schematu zachowań innych
Konflikt w organizacji
- Rola i rodzaje konfliktów w organizacji
- Style reakcji na konflikt
- Etapy negocjacji „wymuszające” współpracę
- Zarządzanie trudną sytuacją w konflikcie na bazie Dyskusji Zogniskowanej
Wystąpienia publiczne
- Kanały komunikacji z drugim człowiekiem – jak odbieramy drugiego człowieka?
- Zasady i struktura skutecznej prezentacji
- Język korzyści wspierający argumentację
- Metody radzenia sobie ze stresem podczas wystąpień publicznych