Przykładowe programy

Poniżej prezentowane bloki są przykładami programu szkoleniowego, możliwego do zrealizowania w konkretnej firmie, w formie kilku szkoleń tematycznych. Poszczególne dwudniowe moduły szkoleniowe koncentrują się na szczegółowych potrzebach rozwoju i wzmacniania kompetencji, a razem tworzą jednolitą całość będącą kompendium wiedzy z zakresu zdefiniowanych potrzeb organizacji.

Tworząc projekt szkoleniowy, w oparciu o zdefiniowany blok programowy, zapewniamy organizacji, że poszczególne szkolenia będą do siebie pasowały, a wiedza merytoryczna będzie spójna z zawartością całego projektu. Blok programowy może się składać z zaproponowanych modułów tematycznych lub też może być ułożony z innych, dodatkowych szkoleń będących w ofercie firmy Turliński Management i dostosowanych do konkretnych bieżących lub planowanych potrzeb organizacji.

1. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE

Podstawy Zarządzania Strategicznego

  • Wizja i Misja
  • Rola Managera
  • Company Plan
  • QPR – Kwartalny Przegląd Wyników

Przywództwo

  • Manager vs. Leader
  • Style Zarządzania
  • Sytuacyjne Przywództwo
  • Bariery i zagrożenia

Zarządzanie Zmianą

  • Etapy wprowadzania zmian
  • Bariery i sposoby radzenia sobie z nimi
  • Kaskadowanie informacji w procesie wprowadzania  zmian
  • Wzmocnienie zaangażowania pracowników w proces zmian

Zarządzanie Projektami Biznesowymi

  • W oparciu o uznane metodyki projektowe
  • Fazy prowadzenia projektu
  • Role i odpowiedzialności – zaangażowanie pracowników
  • Gotowy zarys rzeczywistych, planowanych projektów biznesowych

Komunikacja

  • Komunikacja Interpersonalna
  • Konflikt w organizacji
  • CSR
  • Wystąpienia publiczne

2. KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI

Komunikacja interpersonalna

  • W oparciu o metodykę Insights Discovery ®
  • Profile osobowości uczestników
  • Personalne plany rozwoju kompetencji komunikacyjnych
  • Zrozumienie i umiejętność rozpoznawania schematu zachowań innych

Konflikt w organizacji

  • Rola i rodzaje konfliktów w organizacji
  • Style reakcji na konflikt
  • Etapy negocjacji „wymuszające” współpracę
  • Zarządzanie trudną sytuacją w konflikcie na bazie Dyskusji Zogniskowanej

CSR

  • CSR versus Strategia organizacji – czym jest i czemu służy?
  • Interesariusze i definiowanie głównego przekazu wspierającego strategię
  • Wdrożenie i zarządzanie procesem CSR w organizacji
  • Best Practice – Case Studies

Wystąpienia publiczne

  • Kanały komunikacji z drugim człowiekiem – jak odbieramy drugiego człowieka?
  • Zasady i struktura skutecznej prezentacji
  • Język korzyści wspierający argumentację
  • Metody radzenia sobie ze stresem podczas wystąpień publicznych

3. ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

Komunikacja interpersonalna

  • W oparciu o metodykę Insights Discovery ®
  • Profile osobowości uczestników
  • Personalne plany rozwoju kompetencji komunikacyjnych
  • Zrozumienie i umiejętność rozpoznawania schematu zachowań innych

Cała Naprzód 1

  • Budowanie relacji z klientem
  • Nowoczesny model sprzedaży zorientowany na potrzebach Klienta
  • Badanie potrzeb Klienta  i prezentacja oferty
  • Obiekcje, zastrzeżenia i finalizacja transakcji

Cała Naprzód 2

  • Moje przekonania na temat sprzedaży
  • Stres w sytuacji handlowej
  • Techniki negocjacyjne kupców
  • Strategie sprzedażowe

Cała Naprzód 3

  • Różnice pomiędzy manipulacją, a etycznym wywieraniem wpływu
  • Trudne sytuacje w relacji z Klientami
  • Przekazywanie „Złych” wiadomości i zarządzanie reklamacjami
  • Wykorzystanie wątpliwości w procesie zakupowym

Negocjacje

  • Pożądane cechy negocjatora
  • Strategie i techniki negocjacyjne
  • Socjotechniki manipulacyjne w negocjacjach
  • Przygotowanie do negocjacji – BATNA, WATNA

Prezentacje Publiczne

  • Sprzedaż poprzez targi i prezentacje dla dużych grup prospektów
  • Zasady i struktura skutecznej prezentacji
  • Język korzyści wspierający argumentację
  • Metody radzenia sobie ze stresem podczas wystąpień publicznych

4. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM

Szkolenia sprzedażowe

  • Komunikacja interpersonalna
  • Cała Naprzód 1, 2, 3
  • Negocjacje
  • Wystąpienia publiczne

Warsztat managera sprzedaży

  • Etapy rozwoju zespołu
  • Strategie działania wobec pracowników w różnych fazach rozwoju
  • Podstawowe narzędzia managerskie w pracy z zespołem
  • Rola motywacji w zarządzaniu zespołem

Przywództwo

  • Manager vs. Leader
  • Style Zarządzania
  • Sytuacyjne Przywództwo
  • Bariery i zagrożenia

Coaching managerski

  • Obserwacja w czasie wykonywania czynności służbowych
  • Rozmowa coachingowa
  • Tworzenie arkuszy obserwacyjnych dopasowanych do potrzeb organizacji
  • Proces coachingowy jako stałe narzędzie rozwoju kompetencji pracowników