Szkolenie sprzedażowe - „Cała Naprzód”

Szkolenie sprzedażowe

„Cała Naprzód”

Zawartość szkolenia

Wielkość grupy: 8 – 20 Uczestników

Pełne szkolenie składa się z trzech modułów, czyli trzech szkoleń bazujących na rosnących kompetencjach handlowych uczestników:

Cała Naprzód I – 2 dni (16 godzin)

  • Budowanie relacji z klientem, czyli psychologia sprzedaży – sprzedawaj tak, jak lubi kupować Twój klient
  • Funkcje półkul mózgowych, czyli jak podejmowane są decyzje zakupowe?
  • Co tak naprawdę w XXI wieku kupuje od nas Klient?
  • Nowoczesny model sprzedaży zorientowany na potrzebach Klienta.
  • Badanie potrzeb Klienta – umiejętność zadawania właściwych pytań i trzy źródła wartości dla klienta – odniesienie do potrzeb współczesnego odbiorcy produktów firmy
  • Prezentacja oferty – prawidłowe stosowanie Języka Korzyści odpowiadające na zidentyfikowane potrzeby emocjonalne i racjonalne.
  • Odkrywanie potrzeb ukrytych / niejawnych.
  • Finalizacja sprzedaży – najczęstsze obiekcje i zastrzeżenia oraz metody ich neutralizacji

Cała Naprzód II – 2 dni (16 godzin)

  • Moje przekonania na temat sprzedaży
  • Reguła wielokrotnego kontaktu
  • Stres w sytuacji handlowej
  • Rola motywacji w pracy handlowca i managera zespołu handlowego
  • Techniki negocjacyjne dla kupców – współczesny model zakupowy
  • Biznesowe relacje z klientami – efekt aureoli i rogów
  • Strategie sprzedażowe – zaawansowane techniki finalizacji transakcji

Cała Naprzód III – 2 dni (16 godzin)

  • Różnice pomiędzy manipulacją a etycznym wywieraniem wpływu
  • Reguły wywierania wpływu
  • Najczęstsze manipulacje i sposoby obrony przed nimi
  • Techniki sekwencyjne wywierania wpływu
  • Przezwyciężanie braku zainteresowania Klienta + procedura
  • Trudne sytuacje w relacji z Klientami
  • Przekazywanie „Złych” wiadomości
  • Klient niezadowolony  – rola empatii i procedura współpracy z klientem wzburzonym
  • Reklamacje Klienta – kara czy nagroda? Procedura zarządzania reklamacją nieformalną.
  • Wykorzystanie wątpliwości w procesie zakupowym

Sposób realizacji oferty

a.Opis

W naszej ofercie znajdziecie Państwo rozwiązania dla szerokiego zakresu branż. Wspierają one różnorodne formy realizowanej sprzedaży produktów. Na bazie przedstawionych rozwiązań firma będzie w stanie opracować i wdrożyć unikalne sposoby działania, dostosowane do potrzeb organizacji handlowej na każdym jej poziomie. Wiedza, umiejętności i doświadczenie trenerów pozwalają na pełne dostosowanie zawartości merytorycznej szkolenia do specyfiki branży i unikalnych potrzeb konkretnej organizacji.

Tylko poprzez zdobywanie nowych doświadczeń można skutecznie rozwijać umiejętności i założone kompetencje.

b.Odbiorcy

Moduły szkoleniowe dedykowane są dla Przedstawicieli Handlowych, Doradców Klienta, Doradców Biznesowych, Doradców Klientów Kluczowych, czyli wszystkich osób w organizacji zajmujących się biznesowym kontaktem z klientami firmy.

Dodatkowo szkolenie skierowane jest również do kadry managerskiej odpowiedzialnej za wyniki sprzedaży firmy. Zgodnie z maksymą „Czy ornitolog musi umieć latać?”, odpowiadamy „TAK”. Manager sprzedaży musi potrafić samemu prowadzić skuteczną rozmowę handlową i na tej podstawie wspierać, motywować i rozwijać podległy mu zespół.

c.Korzyści dla uczestników

  • Będziesz umiał zaplanować skuteczną rozmowę handlową
  • Będziesz potrafił rozpoznać „Typ Osobowości” Klienta, aby poznać jego potrzeby emocjonalne oraz potrafił dopasować się do stylu funkcjonowania Twojego Klienta
  • Będziesz wiedział jak poznać potrzeby praktyczne i jak potwierdzić diagnozę potrzeb emocjonalnych w rozmowie handlowej
  • Nauczysz się mówić o swoich produktach Językiem Korzyści Klienta, czyli jak Twój produkt odpowiada na jego potrzeby emocjonalne i praktyczne
  • Będziesz wiedział jak reagować na Zastrzeżenia i Obiekcje Klienta
  • Dowiesz się jak finalizować rozmowę handlową oraz zdobędziesz poczucie „panowania nad sytuacją” w rozmowach handlowych
  • Będziesz umiał zidentyfikować „nieczyste” gry Klienta, zdobędziesz większą pewność siebie w sytuacjach handlowych
  • Dowiesz się, dlaczego Klienci nie zawsze są mili i uprzejmi i jak sobie z tym radzić, dowiesz się, że nie ma trudnych klientów

d.Korzyści dla organizacji

  • Zbudujesz sprawny zespół handlowy potrafiący poradzić sobie w najbardziej typowych i nietypowych sytuacjach sprzedażowych
  • Zbudujesz kompetencje zespołu handlowego, dzięki którym poradzą sobie w sytuacjach trudnych
  • Osiągniesz cele strategiczne związane ze sprzedażą Twoich produktów
  • Uzyskasz wyższe zaangażowanie członków zespołu handlowego
  • Stworzysz dla najlepszych swoich handlowców środowisko rozwoju kompetencji ograniczając rotację pracowników
  • Podniesiesz wartość organizacji w oczach swoich klientów, poprzez jakość pracy swoich handlowców
  • Będziesz w stanie skutecznie wprowadzić na rynek nowe produkty rozpoczynając od klientów najbardziej podatnych na nowości
  • Umożliwisz organizacji wprowadzenie segmentacji klientów ze względu na ich ważność
  • Będziesz w stanie dopasować osobowość handlowca do osobowości klienta uzyskując w ten sposób lepsze wyniki handlowe

e.Certyfikaty

Na zakończenie każdego z etapów szkolenia „Cała Naprzód” (3 moduły) każdy z uczestników otrzyma personalny certyfikat poświadczający zdobycie wiedzy, umiejętności i doświadczenia z zakresu kompetencji określonego modułu.

Oferujemy

  • Opracowanie autorskiego projektu szkoleń / warsztatów dopasowanych do potrzeb uczestników i organizacji,
  • Przekazanie wszystkim uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie pisemnej,
  • Dwóch trenerów na Sali szkoleniowej,
  • Certyfikaty dla uczestników szkolenia,
  • Wsparcie po szkoleniu ‐ Hot‐line telefoniczny i e-mailowy dla uczestników szkolenia w okresie 3 miesięcy
  • Kopii materiałów wypracowanych przez uczestników w ramach sesji warsztatowych

Oczekujemy

  • Współpracy na etapie przygotowania szkolenia pozwalającej na prawidłowe zdefiniowanie potrzeb szkoleniowych i najważniejszych celów firmy do osiągnięcia w ramach projektu
  • Sali szkoleniowej wyposażonej w projektor multimedialny i flipchart z papierem i pisakami
  • Organizacji przerw kawowych dla uczestników
  • Zapewnienia obiadu dla wszystkich uczestników szkolenia