Szkolenie sprzedażowe - „Cała Naprzód”
Szkolenie sprzedażowe
„Cała Naprzód”
Zawartość szkolenia
Wielkość grupy: 8 – 20 Uczestników
Pełne szkolenie składa się z trzech modułów, czyli trzech szkoleń bazujących na rosnących kompetencjach handlowych uczestników:
Cała Naprzód I – 2 dni (16 godzin)
- Budowanie relacji z klientem, czyli psychologia sprzedaży – sprzedawaj tak, jak lubi kupować Twój klient
- Funkcje półkul mózgowych, czyli jak podejmowane są decyzje zakupowe?
- Co tak naprawdę w XXI wieku kupuje od nas Klient?
- Nowoczesny model sprzedaży zorientowany na potrzebach Klienta.
- Badanie potrzeb Klienta – umiejętność zadawania właściwych pytań i trzy źródła wartości dla klienta – odniesienie do potrzeb współczesnego odbiorcy produktów firmy
- Prezentacja oferty – prawidłowe stosowanie Języka Korzyści odpowiadające na zidentyfikowane potrzeby emocjonalne i racjonalne.
- Odkrywanie potrzeb ukrytych / niejawnych.
- Finalizacja sprzedaży – najczęstsze obiekcje i zastrzeżenia oraz metody ich neutralizacji
Cała Naprzód II – 2 dni (16 godzin)
- Moje przekonania na temat sprzedaży
- Reguła wielokrotnego kontaktu
- Stres w sytuacji handlowej
- Rola motywacji w pracy handlowca i managera zespołu handlowego
- Techniki negocjacyjne dla kupców – współczesny model zakupowy
- Biznesowe relacje z klientami – efekt aureoli i rogów
- Strategie sprzedażowe – zaawansowane techniki finalizacji transakcji
Cała Naprzód III – 2 dni (16 godzin)
- Różnice pomiędzy manipulacją a etycznym wywieraniem wpływu
- Reguły wywierania wpływu
- Najczęstsze manipulacje i sposoby obrony przed nimi
- Techniki sekwencyjne wywierania wpływu
- Przezwyciężanie braku zainteresowania Klienta + procedura
- Trudne sytuacje w relacji z Klientami
- Przekazywanie „Złych” wiadomości
- Klient niezadowolony – rola empatii i procedura współpracy z klientem wzburzonym
- Reklamacje Klienta – kara czy nagroda? Procedura zarządzania reklamacją nieformalną.
- Wykorzystanie wątpliwości w procesie zakupowym
Sposób realizacji oferty
a.Opis
W naszej ofercie znajdziecie Państwo rozwiązania dla szerokiego zakresu branż. Wspierają one różnorodne formy realizowanej sprzedaży produktów. Na bazie przedstawionych rozwiązań firma będzie w stanie opracować i wdrożyć unikalne sposoby działania, dostosowane do potrzeb organizacji handlowej na każdym jej poziomie. Wiedza, umiejętności i doświadczenie trenerów pozwalają na pełne dostosowanie zawartości merytorycznej szkolenia do specyfiki branży i unikalnych potrzeb konkretnej organizacji.
Tylko poprzez zdobywanie nowych doświadczeń można skutecznie rozwijać umiejętności i założone kompetencje.
b.Odbiorcy
Moduły szkoleniowe dedykowane są dla Przedstawicieli Handlowych, Doradców Klienta, Doradców Biznesowych, Doradców Klientów Kluczowych, czyli wszystkich osób w organizacji zajmujących się biznesowym kontaktem z klientami firmy.
Dodatkowo szkolenie skierowane jest również do kadry managerskiej odpowiedzialnej za wyniki sprzedaży firmy. Zgodnie z maksymą „Czy ornitolog musi umieć latać?”, odpowiadamy „TAK”. Manager sprzedaży musi potrafić samemu prowadzić skuteczną rozmowę handlową i na tej podstawie wspierać, motywować i rozwijać podległy mu zespół.
c.Korzyści dla uczestników
- Będziesz umiał zaplanować skuteczną rozmowę handlową
- Będziesz potrafił rozpoznać „Typ Osobowości” Klienta, aby poznać jego potrzeby emocjonalne oraz potrafił dopasować się do stylu funkcjonowania Twojego Klienta
- Będziesz wiedział jak poznać potrzeby praktyczne i jak potwierdzić diagnozę potrzeb emocjonalnych w rozmowie handlowej
- Nauczysz się mówić o swoich produktach Językiem Korzyści Klienta, czyli jak Twój produkt odpowiada na jego potrzeby emocjonalne i praktyczne
- Będziesz wiedział jak reagować na Zastrzeżenia i Obiekcje Klienta
- Dowiesz się jak finalizować rozmowę handlową oraz zdobędziesz poczucie „panowania nad sytuacją” w rozmowach handlowych
- Będziesz umiał zidentyfikować „nieczyste” gry Klienta, zdobędziesz większą pewność siebie w sytuacjach handlowych
- Dowiesz się, dlaczego Klienci nie zawsze są mili i uprzejmi i jak sobie z tym radzić, dowiesz się, że nie ma trudnych klientów
d.Korzyści dla organizacji
- Zbudujesz sprawny zespół handlowy potrafiący poradzić sobie w najbardziej typowych i nietypowych sytuacjach sprzedażowych
- Zbudujesz kompetencje zespołu handlowego, dzięki którym poradzą sobie w sytuacjach trudnych
- Osiągniesz cele strategiczne związane ze sprzedażą Twoich produktów
- Uzyskasz wyższe zaangażowanie członków zespołu handlowego
- Stworzysz dla najlepszych swoich handlowców środowisko rozwoju kompetencji ograniczając rotację pracowników
- Podniesiesz wartość organizacji w oczach swoich klientów, poprzez jakość pracy swoich handlowców
- Będziesz w stanie skutecznie wprowadzić na rynek nowe produkty rozpoczynając od klientów najbardziej podatnych na nowości
- Umożliwisz organizacji wprowadzenie segmentacji klientów ze względu na ich ważność
- Będziesz w stanie dopasować osobowość handlowca do osobowości klienta uzyskując w ten sposób lepsze wyniki handlowe
e.Certyfikaty
Na zakończenie każdego z etapów szkolenia „Cała Naprzód” (3 moduły) każdy z uczestników otrzyma personalny certyfikat poświadczający zdobycie wiedzy, umiejętności i doświadczenia z zakresu kompetencji określonego modułu.
Oferujemy
- Opracowanie autorskiego projektu szkoleń / warsztatów dopasowanych do potrzeb uczestników i organizacji,
- Przekazanie wszystkim uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie pisemnej,
- Dwóch trenerów na Sali szkoleniowej,
- Certyfikaty dla uczestników szkolenia,
- Wsparcie po szkoleniu ‐ Hot‐line telefoniczny i e-mailowy dla uczestników szkolenia w okresie 3 miesięcy
- Kopii materiałów wypracowanych przez uczestników w ramach sesji warsztatowych
Oczekujemy
- Współpracy na etapie przygotowania szkolenia pozwalającej na prawidłowe zdefiniowanie potrzeb szkoleniowych i najważniejszych celów firmy do osiągnięcia w ramach projektu
- Sali szkoleniowej wyposażonej w projektor multimedialny i flipchart z papierem i pisakami
- Organizacji przerw kawowych dla uczestników
- Zapewnienia obiadu dla wszystkich uczestników szkolenia