Business Consultant & Trainer/ Certified Extended DISC® & FinxS Sales Assessment Tool/ Accredited Harrison Assessment Consultant.
Menedżer marketingu handlowego z doświadczeniem w pracy na różnych stanowiskach w międzynarodowych koncernach FMCG – m. in. Coca-Cola, British American Tobacco, BOLS, AVON, Lyreco, Energizer. Swoją karierę w handlu i sprzedaży rozpoczynał od funkcji Przedstawiciela Handlowego, poprzez Area Sales Managera, następnie Regionalnego Kierownika Sprzedaży, aż po funkcję National Key Account Managera. Jako Manager działu Marketingu Handlowego prowadził wiele działań o charakterze projektowym, jak wprowadzenie systemu CRM, projekty merchandisingowe związane z ekspozycją produktów, projekty organizacyjne (National Sales Conference), projekty informatyczne EDI, identyfikację i wprowadzenie procesów Trade Marketingowych powodujących wyższą efektywność prowadzenia działań przez Field Force.
Od 2010 roku prowadził zajęcia, jako Trener Prowadzący w projektach otwartych (np. Akademia Sprzedaży; Akademia Trenerów Sprzedaży, uczelnie wyższe), a także w większości projektów skierowanych do klientów firmowych jak na przykład CASINOS Poland, Stalgast, AmerSportsPoland, Towarzystwo Ubezpieczeniowe Europa, Energa Obrót, Energa Oświetlenie, PGE Obrót, DSV, Willson & Brown, Case IH / Steyr, MS Services, Podlaskie Centrum Papieru, Krakowski Bank Spółdzielczy, Forte Sweden, Agrecol, Komandor, Verona, Hutchinson, Balex Metal, Auchan, HSH Chemie, PCO SA, Tate&Lyle, PODR Boguchwała, Grupa Krotoski i innych, projektując szkolenia, prowadząc je i współpracując, jako Coach Sprzedaży lub konsultant biznesowy.
Wykształcenie Zbigniewa z jednej strony wspiera Marketing i Zarządzanie Przedsiębiorstwem (studia wyższe i studia podyplomowe), a z drugiej daje podstawy do szkolenia ludzi. Ukończył Akademię Trenerów Sprzedaży, gdzie nabył kompetencje trenerskie i szkoleniowe. Jest certyfikowanym trenerem metodyki Extended Tools®, Harrison® Assessment, FRIS® a także posiada Certyfikat Prince2 Foundation®, SANDLER® Mastery. W projektach, które prowadzi Zbigniew teoria spotyka się z praktyką i wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą w branży FMCG.
Zbigniew jest energetycznym mówcą, który zaraża optymizmem oraz energią słuchaczy porywając ich wartością merytoryczną oraz praktyczną przekazywanych informacji. W projektach, które prowadzi teoria spotyka się z praktyką i jego wieloletnim doświadczeniem pracownika korporacji.