Negocjacje - Efektywne wykorzystanie technik negocjacyjnych w rozmowach z kontrahentami
Negocjacje
Efektywne wykorzystanie technik negocjacyjnych w rozmowach z kontrahentami
Zawartość szkolenia
Wielkość grupy: 9-24 Uczestników
Pełne szkolenie składa się z jednego, dwudniowego modułu trwającego 16 godzin. W ramach szkolenia skupiamy się na tym, jak przygotować uczestników do procesu negocjacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Na bazie szkolenia uczestnicy poznają swoje silne strony oraz swoje luki kompetencyjne z zakresu narzędzi negocjacyjnych jak również manipulacji, wywierania wpływu, aktywnego słuchania i zarządzania stresem.
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom kompendium wiedzy z zakresu wybranych elementów negocjacyjnych, wzmacniających ich kompetencje w ramach prowadzonych negocjacji z kontrahentami.
Negocjacje – Efektywne wykorzystanie technik negocjacji w rozmowach z kontrahentami – 2 dni (16 godzin)
- Cel i rodzaje negocjacji
- Pożądane cechy negocjatora
- Komunikacja werbalna i niewerbalna w negocjacjach
- Typy negocjacji
- Najczęstsze błędy w komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- Podstawy dobrego kontaktu i porozumiewania się
- Strategie i techniki negocjacyjne
- Proces negocjacyjny
- Style negocjacyjne
- Konflikt i sposoby osiągania porozumienia
- Style reakcji na konflikt
- Kolejność etapów negocjacji „wymuszających” współpracę
- Reguły negocjacyjne
- Socjotechniki manipulacyjne w negocjacjach
- Dekalog negocjatora
- Zarządzanie emocjami w negocjacjach
- Techniki zarządzania stresem
- BATNA
Sposób realizacji oferty
a.Opis
W naszej ofercie znajdziecie Państwo rozwiązania dla szerokiego zakresu branż. Na bazie przedstawionych rozwiązań firma będzie w stanie opracować i wdrożyć unikalne sposoby działania, dostosowane do potrzeb organizacji. Wiedza, umiejętności i doświadczenie trenerów pozwalają na pełne dostosowanie zawartości merytorycznej szkolenia do specyfiki branży i unikalnych potrzeb konkretnej firmy.
Tylko poprzez zdobywanie nowych doświadczeń można skutecznie rozwijać umiejętności i założone kompetencje.
b.Odbiorcy
Moduł szkoleniowy kierowany jest do osób, których praca wiąże się z wewnętrznymi i zewnętrznymi negocjacjami, będących nieodzownym elementem codziennej pracy.
Jako efekt poszkoleniowy uczestnik będzie w stanie przygotować i przeprowadzić z sukcesem skomplikowane negocjacje pod pełną kontrolą emocji i bez narażania się na manipulacje drugiej strony.
c.Korzyści dla uczestników
- Dowiesz się o technicznych aspektach profesjonalnych negocjacji
- Będziesz umiał zaplanować i przeprowadzić skomplikowane negocjacje ze swoimi kontrahentami
- Poznasz rolę emocji w sytuacjach negocjacyjnych i różnicę pomiędzy Manipulacją a Etycznym Wywieraniem Wpływu
- Przećwiczysz pięć stylów prowadzenia negocjacji
- Poznasz i nauczysz się zasad asertywnej komunikacji w negocjacjach
- Poznasz socjotechniki stosowane w negocjacjach
- Wypracujesz „dekalog” profesjonalnego negocjatora
- Dowiesz się jak zwiększać swoją pozycję negocjacyjną
- Nauczysz się jak zarządzać stresem i panować nad emocjami
- Nauczysz się, jak słuchać aktywnie partnera w negocjacjach
d.Korzyści dla organizacji
- Podniesiesz kompetencje kluczowym osobom w organizacji z zakresu negocjacji warunków współpracy z kontrahentami
- Przygotujesz kluczowe osoby w organizacji do procesu wewnętrznych i zewnętrznych negocjacji z wieloma odbiorcami
- Twoja organizacja będzie wykorzystywać w sposób efektywny proces negocjacyjny do znalezienia nowych, kreatywnych rozwiązań budujących przewagę konkurencyjną
- Podniesiesz efektywność działań negocjacji handlowych
- Zwiększysz szansę wzrostu rentowności organizacji poprzez efektywne prowadzenie negocjacji prowadzących do osiągnięcia zamierzonego celu
- Znajdziesz i wzmocnisz silne strony oraz zdefiniujesz i zaadresujesz luki kompetencyjne wstrzymujące rozwój organizacji
- Stworzysz dla najlepszych managerów środowisko rozwoju kompetencji negocjacyjnych
- Podniesiesz wartość organizacji w oczach swoich klientów, poprzez efektywne zarządzanie procesem negocjacji biznesowym w ramach kontaktów handlowych
e.Certyfikaty
Na zakończenie szkolenia „Negocjacje – Efektywne wykorzystanie technik negocjacyjnych w rozmowach z kontrahentami” każdy z uczestników otrzyma personalny certyfikat poświadczający zdobycie wiedzy, umiejętności i doświadczenia z zakresu kompetencji określonego modułu.
Oferujemy
- Opracowanie autorskiego projektu szkoleń / warsztatów dopasowanych do potrzeb uczestników i organizacji,
- Przekazanie wszystkim uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie pisemnej,
- Dwóch trenerów na Sali szkoleniowej,
- Certyfikaty dla uczestników szkolenia,
- Wsparcie po szkoleniu ‐ Hot‐line telefoniczny i e-mailowy dla uczestników szkolenia w okresie 3 miesięcy
- Kopii materiałów wypracowanych przez uczestników w ramach sesji warsztatowych
Oczekujemy
- Współpracy na etapie przygotowania szkolenia pozwalającej na prawidłowe zdefiniowanie potrzeb szkoleniowych i najważniejszych celów firmy do osiągnięcia w ramach projektu
- Sali szkoleniowej wyposażonej w projektor multimedialny i flipchart z papierem i pisakami
- Organizacji przerw kawowych dla uczestników
- Zapewnienia obiadu dla wszystkich uczestników szkolenia