Szkolenia
Każdy trening, szkolenie lub coaching jest unikalnym projektem, który traktowany jest w sposób indywidualny, ponieważ ma odpowiadać na indywidualne i specyficzne potrzeby uczestników i organizacji. W związku z tym nie ma dwóch identycznych projektów szkoleniowych i konkretne nazwy szkoleń są jedynie wskazówką obszaru, w którym zidentyfikowano luki kompetencyjne. Taki sposób podejścia do procesu szkoleniowego pomaga szybciej osiągnąć planowane efekty na poziomie Wiedzy, Umiejętności i Postaw uczestników.
Trening efektywności interpersonalnej „Poznaj siebie, Zrozum innych”
w oparciu o metodę Extended DISC – z przygotowaniem i omówieniem indywidualnych profili osobowości Uczestników szkolenia. Trening skupia się na kompetencjach rozpoznawania typów osobowości innych osób oraz znaczącej poprawie zdolności komunikacyjnych z innymi ludźmi.
- Każdy uczestnik, na bazie kwestionariusza przesłanego przed zajęciami, otrzymuje Indywidualny Profil określający charakterystyczne zachowania opisujące jego silne strony i potencjalne obszary do wzmocnienia.
- Uczestnicy wypracowują „Instrukcje Obsługi” 4 energii DISC, a więc sposoby na współpracę ze swoimi Klientami. Dodatkowo szef uczestników otrzymuje „Instrukcje Obsługi” każdego z członków zespołu.
Szkolenia sprzedażowe
bardzo szeroki zakres branż, form realizowanej sprzedaży, produktów i unikalnych sposobów działania dostosowany do potrzeb organizacji handlowej Klienta i indywidualnych Uczestników. Doświadczenie sprzedażowe własne oraz dotychczasowych klientów z różnych branż pozwalają na wykorzystanie różnych technik wpływu na klienta i zbudowanie skutecznych, unikalnych metod sprzedaży, wyróżniających się od metod stosowanych przez bezpośrednią konkurencję.
Uczestnicy wypracowują:
- Specyficzny dla branży i swojej firmy katalog pytań badających potrzeby (jawne i ukryte) klientów organizacji.
- Wypracowują i trenują (gra ról) prawidłowe użycie „Języka Korzyści” w sytuacjach handlowych z Klientami.
- Metody neutralizacji najczęstszych obiekcji i zastrzeżeń swoich Klient
- Metody redukcji stresu handlowego po swojej stronie, ale także po stronie swojego Klienta.
- Efektywne metody zarządzania relacjami z Trudnym Klientem w różnych sytuacjach handlowych.
Negocjacje – Efektywne wykorzystanie technik negocjacji w rozmowach z kontrahentami
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom kompendium wiedzy z zakresu wybranych elementów negocjacyjnych, wzmacniających ich kompetencje w ramach prowadzonych negocjacji z kontrahentami.
W ramach zajęć uczestnicy:
- Stworzą pożądane cechy negocjatora.
- Opracują proces negocjacji z interesariuszami dostosowany do potrzeb Klientów, działu i firmy.
- Wezmą udział w negocjacjach współpracy na bazie gry opartej na „algorytmie więźnia” Johna Nash’a.
- Wypracują etapy negocjacji „wymuszającej” współpracę.
Sprzedażowy Coaching kompetencyjny
dla całego zespołu lub wybranej grupy handlowców / konsultantów w ramach organizacji handlowej (sprzedaż stacjonarna, telemarketing i sprzedaż u klienta). Praca w terenie niezależnego konsultanta z przedstawicielami handlowymi bądź kadrą managerską w czasie wykonywania obowiązków służbowych u Klientów bądź z podwładnymi.
Praca ta polega na:
- Zdefiniowaniu Kluczowych Czynników Sukcesu pracownika działu handlowego oraz obserwacji ich występowania w ramach regularnej pracy.
- Obserwowany pracownik otrzyma pozytywną informację zwrotną wraz z zadaniem rozwojowym.
- Na bazie wspólnych wizyt przełożony otrzyma spójny raport dotyczący swojego zespołu i rekomendacji przyszłych działań rozwojowych.
Wprowadzenie metody Coachingu kompetencyjnego zespołu handlowego w organizacji
skierowane do managerów liniowych i szkoleniowców w organizacjach.
W ramach zajęć uczestnicy wypracowują:
- Kroki Wizyty Handlowej dostosowane do specyfiki branży i firmy.
- Kluczowe Czynniki Sukcesu kontaktu handlowego, czyli co dany Krok Wizyty Handlowej zawiera w szczegółach.
- Obserwacyjny Arkusz Coaching’owy do notowania obserwacji i zadań pracownika na bazie Kroków Wizyty Handlowej i Kluczowych Czynników Sukcesu kontaktu handlowego.
Warsztat managera liniowego. Kierowanie i rozwój zespołów
szkolenie managerskie skierowane do średniego szczebla kierowniczego w organizacji.
- Budowania zespołów poprzez dobór skutecznych narzędzi, np. metod stawiania celów.
- Rozpoznawanie etapu rozwoju poszczególnych pracowników, dobór metod pracy z nimi w celu ich skutecznego rozwoju.
- Budowanie autorytetu / przywództwa w zespole, dwojaka rola szefa: Coach/Przełożony.
Skuteczne prezentacje i wystąpienia publiczne
praktyczny i interaktywny trening z wykorzystaniem kamery z zasad prezentacji wspierający managerów w sytuacjach wystąpień publicznych i wywierania wpływu na szerokie grono odbiorców.
- Każdy uczestnik przeprowadzi swoje wystąpienie publiczne.
- Po prezentacji uczestnicy otrzymują w bezpiecznym środowisku konstruktywną informację zwrotną od trenerów, innych uczestników jak i w formie pisemnej. Dodatkowo otrzymają kopię video swojego wystąpienia.
Planowanie Strategiczne
jak przygotować plan aktywności dla firmy i zespołu sprzedażowego? Wykorzystanie silnych stron, zasypywanie luk organizacji, strategia Błękitnego Oceanu.
Jako efekt finalny warsztatów:
- Stworzone zręby planu strategicznego, planu aktywności, matrycy ryzyka, przygotowanie komunikacji z zespołem, planu proponowanych projektów.
- Uczestnik zrozumie ideę planowania strategicznego wraz z planami krótkookresowymi, monitorowaniem aktywności spójnym z opracowanym celem strategicznym firmy.
Zarządzanie i motywowanie zespołu
praktyczne narzędzia dla managera, a szczególnie dla nowych managerów, czyli zarządzanie pracownikiem zgodnie z teorią sytuacyjnego zarządzania Blancharda.
- Uczestnicy wypełniają ankiety i testy obrazujące ich preferencje jako managerów.
- Wypracowują narzędzia niezbędne do budowania własnej skuteczności jako szefów.
- Na bazie Gry Ról uczą się efektywnie stawiać cele, delegować zadania i udzielać informację zwrotną.